Sprzęgła zębate rozłączne z zębami łukowymi ze stali, są sprzęgłami obsługowymi. Sprzęgła zębate rozłączne GAREXex KTR stosuje się tam, gdzie jest potrzeba przeniesienia momentu obrotowego w sposób pewny i synchroniczny. Sprzęgło zębate Gearex rozłączne może przenosić moment obrotowy do 13 500 Nm. Sprzęgła zębate rozłączne KTR Gearex dostarczamy z rozwiertem i bez.
GEARex KTR
Całostalowe sprzęgła zębate rozłączne GEARex są uzupełnione smarem i wyposażone w uszczelki typu O-ring. Sprzęgło zębate rozłączne całostalowe służy do połączenia wałów i do przeniesienia momentu obrotowego. Sprzęgła zębate rozłączne Gearex kompensują odchyłki osiowe, promieniowe i kątowe połączonych wałów. Sprzęgła zębate rozłączne GEARex całostalowe stosowane są we wszelkich aplikacjach wymagających wysokich współczynników bezpieczeństwa oraz dużej trwałości, którą uzyskuje się dzięki smarowaniu zębów łukowych sprzęgła. Sprzęgła zębate rozłączne są głównie przeznaczone do montażu poziomego. Specjalne wykonanie sprzęgła zębatego rozłącznego daje możliwość zastosowania w przenoszeniu momentu obrotowego w pozycji pionowej - wykonanie na zapytanie.
Typoszereg sprzęgieł zębatych rozłącznych Gearex KTR całych ze stali zawiera rozmiary przenoszące moment obrotowy od 930 Nm do 135 000 Nm. Sprzęgła zębate rozłączne Gearex mogą być rozwiercane w standardzie do Ø 276 mm a w specjalnych wykonaniach na większe wały można zrobić specjalne wykonanie. Przenoszone momenty obrotowe przez sprzęgła zębate całostalowe Gearex można zwiększyć, stosując specjalne materiały użyte na wykonanie sprzęgła zębatego - na specjalne zapytanie klienta.
Sprzęgło zębate rozłączne - GEARex odpowiada standardowi AGMA (American Gear Manufacturer Association). Kompaktowe wymiary tych sprzęgieł zębatych rozłącznych KTR Gearex i nieduża masa w
połączeniu z niedużym momentem bezwładności, dają duże możliwość w ich stosowaniu w aplikacjach z indywidualnym podejściem.
KTR Gearex - sprzęgło zębate całostalowe rozłączne a ich konstrukcja:
Sprzęgło rozłączne zębate KTR Gearex posiada w swojej konstrukcji zęby łukowe. Zgodnie z zasadą działania zęba łukowego w sprzęgle zębatym rozłącznym jest brak nacisku krawędzi zębów, nawet przy kompensacji odchyłek promieniowych i kątowych wałów łączonych. Ponadto stosowanie smaru daje zdecydowane zmniejszenie współczynnika tarcia zębów łukowych sprzęgła zębatego. Efektem tego jest minimalne zużycie - co znaczne wydłuża żywotność sprzęgła zębatego rozłoącznego KTR Gearex. Dla zapewnienia poprawności regularnego i właściwego smarowania po zamontowaniu sprzęgła zębatego Gearex na wałach, w każdej połówce pierścienia zewnętrznego umieszczone są naprzeciwko siebie smarowniczki. Taka konstrukcja sprzęgła zębatego Gearex rozłącznego, posiada na obwodzie pierścienia cztery smarowniczki, które są rozmieszczone co 90°. Sprzęgło zębate Gearex KTR jest zabezpieczone uszczelkami typu O-ring (NBR 70 ShA). Należy pamiętać aby podczas montażu zapobiec utracie smaru przez połączenie wpustowe KTR Gearex.
Sprzęgła KTR GEARex w strefach zagrożenia wybuchem.
Sprzęgła zębate Gearex KTR są przystosowane do przenoszenia napędu w strefach zagrożenia wybuchem. Sprzęgła Gearex KTR są certyfikowane zgodnie z Dyrektywą 94/9/EC (ATEX 95) jako urządzenia kategorii 2G/2D, dlatego mogą znaleźć zastosowanie w strefach zagrożenia wybuchem 1, 2, 21 oraz 22. Należy się zapoznać z odpowiednim certyfikatem oraz instrukcją montażu stalowego sprzęgła zębatego Gearex.
Czy posiadasz wysokiego obciążenia pomiędzy wałami w swoich maszynach?
Czy używasz do łączenia wału biernego z czynnym sprzęgieł zębatych rozłącznych ze stali?
Jeśli tak to dobrze trafiłeś.
MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0118 s, łącznie: 0.0118 s, dokument z "cache".