Motoreduktor z silnikiem czy silnik z motoreduktorem 230v czy 400v lub motoreduktor 12v - 24v to klasyczne napięcie zasilania. Przekładnia motoreduktor to zestaw napędowy typu motoreduktor przekładnia ślimakowa kątowa czy walcowa. Każdy motoreduktor ma swoją moc. Standardowy Motoreduktor | 0 25 kw; 0 37 kw; 0 55 kw; 0 75 kw; 1 1 kw; 1 5 kw; 2 2 kw; 3 kw; 4 kw; 5 5 kw; 7 5 kw. Możemy zaoferować motoreduktor do 90kW o różnych obrotach wyjściowych. Motoreduktor ślimakowy kątowy czy motoreduktor walcowy do napędu maszyn. Silnik z motoreduktorem i wałem wolnoobrotowym drążonym to motoreduktor do mieszadła. Motoreduktor z hamulcem może być zainstalowany z każda przekładnią.
Motoreduktor to silniki elektryczne z przekładnią walcową zębatą czy przekładnią stozkowo-walcową lub reduktorem ślimakowym o różnych wielkościach mechanicznych. Oferujemy całą gamę motoreduktorów walcowych, motoreduktorów stożkowo-walcowych, motoreduktorów kątowych oraz motoreduktorów ślimakowych o różnej prędkości obrotowej oraz o wielkościach momentu obrotowego do danej aplikacji.
Wysoka jakość. ⚙️ Europejski producent. ⚙️ Szybkie dostawy. ⚙️ Gwarancja jakości motoreduktorów Cidepa.
Posiadamy własną montownię motoreduktorów walcowych dwu stopniowych oraz motoreduktorów ślimakowych. Do tego posiadamy rozbudowany magazyn silników elektrycznych kołnierzowych, które to z reduktorem walcowym czy reduktorem ślimakowym tworzą razem motoreduktor walcowy czy motoreduktor ślimakowy i mają swoją prędkość obrotową. Motoreduktor przekładnia z silnikiem elektrycznym to konstrukcja typu silnik z motoreduktorem jako napęd główny lub pomocniczy wielu maszyn.
Motoreduktory ślimakowe - Motoreduktory kątowe w standardowym wykonaniu posiadają wały zdawcze czy wolno obrotowe drążone lub mogą być dostarczone z wałem pełnym po każdej stronie. Motoreduktory ślimakowe czy reduktory ślimakowe oferujemy w dwu wersjach, tj. z korpusem aluminiowym i żeliwnym. Motoreduktory ślimakowe z korpusem żeliwnym są sztywne i bardziej odporne na warunki środowiskowe. Nazwa przekładnie ślimakowe wzięła się z zastosowania w korpusie ślimaka i ślimacznicy.
Motoreduktor przekładnia ślimakowa z silnikiem są tańszym rozwiązaniem napędów maszyn i o mniejszej sprawności. Natomiast dla niedużych obciążeń przekładnie ślimakowe są często wystarczające. Motoreduktor kątowy - ślimakowy jest bardzo rozpowszechniony jako napęd maszyn spożywczych i lekkich transporterach taśmowych. Konstrukcja motoreduktora ślimakowego to silnik z przekładnią ślimakową. Z uwagi na swoje zasilanie napędy ślimakowe to motoreduktor 230v - 400v.
Motoreduktory walcowe to przekładnie zębate z silnikiem. Zazwyczaj posiadają mocowanie za łapy lub za kołnierz. Wałami zdawczymi zarówno są wały pełne jak i wały drążone. Motoreduktory walcowe proponujemy jako czołowe lub o osiach równoległych. Motoreduktory walcowe czołowe zazwyczaj wał zdawczy posiadają jako pełny a motoreduktory walcowe płaskie o osiach równoległych, w standardzie posiadają wał drążony, z możliwością wyposażania w wał pełny, kołnierz mocujący czy ramię reakcyjne oraz łapy i gumiblok. Motoreduktor walcowy to silnik elektryczny z przekładnią walcową zębatą. Motoreduktor do mieszadła, podajnika ślimakowego czy napędu młynów, walcarek, mieszałek i wielu innych aplikacji.
Motoreduktory kątowe czyli Motoreduktor walcowo stożkowy to przekładnie zębate wyposażone są w jeden ze stopni o redukcji z kołami stożkowymi + silnik z motoreduktorem 230v lub 400v. Generalnie motoreduktory walcowo-stożkowe są trzy stopniowe. Motoreduktor kątowy - stożkowo walcowy można również wyposażyć w wał pełen, kołnierz mocujący, ramię reakcyjne, ramię podstawy. W standardzie motoreduktor przekładnia czy reduktory kątowe występują z wałem zdawczym wolnoobrotowym w wersji drążonej oraz z łapami w korpusie. Motoreduktory kątowe to silnik elektryczny i przekładnią walcowo-stożkową. To motoreduktor do mieszadła czy podajnika ślimakowego są dobra alternatywą dla innych konstrukcji napędów kiedy wzdłużnie nie ma miejsca. Oczywiście konstrukcja tych motoreduktorów pozwala na obsługę wielu aplikacji, choć by dla przykładu przenośniki taśmowe.
Motoreduktor 12v czy Motoreduktor 24v to Silnik 24V DC z przekładnią walcową czy ślimakową kątową to napęd główny lub pomocniczy z pracą S2. W ten sposób zestawiony silnik DC z przekładnią może osiągnąć różne parametry pracy w zależności od wybranego przełożenia i sprawności samej przekładni i planowanej obciążalności. Sam silnik prądu stałego 24V 220W - 400 W jest wyposażony w kołnierz IEC 105-14 lub 160-14 co stanowi łatwy sprzęg z przekładniami walcowymi czy ślimakowymi z takim właśnie kołnierzem przyłączeniowym IEC. Inne silniki DC 24V analogicznie 80W z 90-11 IEC.
Motoreduktory ze stali nierdzewnej dla wymagających dla przemysłu spożywczego. Dostarczamy motoreduktory nierdzewne z silnikami do 22kW. Konstrukcja zewnętrzna jest tak uformowana, że posiadają zaoblone kształty. Motoreduktory nierdzewne są z przekładniami walcowymi i ślimakowymi. Inną wersją są przekładnie kątowe stożkowe w korpusie nierdzewnym.
Motoreduktor przekładnia bezstopniowa wariatorowa są rozszerzeniem napędów typu motoreduktor i są to motowariatory cierne i motowariatory pasowe z płynną regulacją obrotów na biegu, które uzyskują płynną prędkość obrotową. Jedne i drugie mogą być wyposażone w reduktor walcowy czy walcowo-stożkowy lub w reduktor kątowy ślimakowy czyli motoreduktor przekładnia z przekładnią bezstopniową i reduktorem walcowym czy ślimakowym.
Motoreduktor do pieca - przekładnia ślimakowa do pieca na ekogroszek mogą występować razem z silnikiem elektrycznym 0,12 lub 0,18 kW do napędu podajnika ślimakowego na ekogroszek lub pelet. To motoreduktor 230v. Przekładnie ślimakowe do pieca na ekogroszek występują w wersji monoblok i w wersji dwie przekładnie do pieca na ekogroszek razem zespolone wałem napędowym przekazującym i kołnierzem sprzęgającym.
Motoreduktor z hamulcem.
Każdy motoreduktor z silnikiem może posiadać w swoim wyposażeniu hamulec. Hamulec w motoreduktorze może być zasilany - zwalniany poprzez podanie napięcia na uzwojenie silnika motoreduktora i cewkę hamulca. W zależności od potrzeb klienta i aplikacji hamulec może być zasilany prądem AC lub DC. Motoreduktor z hamulcem może mieć różny sposób hamowania - zatrzymania napędu - łagodny lub szybki. W zależności od konstrukcji zastosowanej hamulca, hamulec może wytwarzać różną siłę hamowania. Siła hamowania hamulca zastosowanego w motoreduktorze jest określana w Nm. Zazwyczaj siła hamowania jest większa od Nm samego silnika z hamulcem w motoreduktorze.
Oferowane przez nas motoreduktory walcowe czy motoreduktory kątowe ślimakowe w standardzie są wyposażone w kołnierz IEC, który jest dostosowany do sprzęgania przekładnia motoreduktor z silnikiem elektrycznym. Po dołożeniu silnika elektrycznego otrzymamy motoreduktor | 0 25 kW; 0 37 kW; 0 55 kW; 0 75 kW; 1 1 kW; 2 2 kW; 1 5 kW; 3 kW; 4 kW; 5 5 kW; 7 5 kW; 9 2 kW; 11 kW; 15 kW lub większy do 90kW, w zależności od miejsca posadowienia motoreduktora.
Do niektórych konstrukcji motoreduktorów można doinstalować konstrukcję maszyny. Niektóre serie motoreduktorów mają tak sztywne korpusy przekładni, co pozwala na użycie ich jako element konstrukcyjny maszyny. Generalnie silnik z motoreduktorem - napęd przykręca się do konstrukcji maszyn i to konstrukcja maszyny jest głównym nośnikiem. Motoreduktory mogą występować jako element konstrukcyjny maszyny. Taka konstrukcja motoreduktora a tym samym korpus są zdecydowanie wzmocnione o grubsze ścianki - niestety droższe, ale są w ofercie i programie produkcyjnym. Oczywiście posiadamy napędy o wzmocnionej konstrukcji jako element konstrukcji maszyny czyli motoreduktory konstrukcyjne. Dla napędu dużych maszyn o większym zapotrzebowaniu na moc do 90 kW oferujemy motoreduktor walcowy lub motoreduktor walcowo stożkowy. Oczywiście z uwzględnieniem parametrów technicznych motoreduktora i współczynników bezpieczeństwa fB (service factor) i dużą sztywnością konstrukcji.
Prędkości obrotowe motoreduktorów ślimakowych czy motoreduktorów walcowych według potrzep do uzgodnienia. Prędkości obrotowe motoreduktora mogą być regulowane przy pomocy falowników lub wariatorów pasowych lub ciernych tzw motoreduktor przekładnia bezstopniowa. Silniki elektryczne zainstalowane do konstrukcji motoreduktora muszą być przewidziane i przystosowane do pracy z przetwornicą częstotliwości - falownikiem. Praca silnika poniżej 25 Hz wymaga zastosowania obcego chłodzenia silnika co możemy opcjonalnie dostarczyć razem i osobno.
Zastosowanie przekładni i silnika czyli motoreduktora kątowego ślimakowego czy motoreduktora walcowego czołowego jest wszechstronne. Zastosowanie układu motoreduktor przekładnia (przekładni zębatej z silnikiem) do napędu maszyn jako główny lub pomocnicy napęd, które mają określoną stałą prędkość obrotową.
Reduktory walcowe czy ślimakowe kątowe czy reduktory walcowo stożkowe, mają różne przełożenie i dzięki temu z silnikami - motoreduktor z silnikiem o różnych prędkościach, uzyskujemy różne prędkości obrotowe wałów wolnoobrotowych. Wały wolnoobrotowe motoreduktorów mogą być różne: drążone, pełne jednostronne i wały pełne dwustronne czy wał drążony z pierścieniem zaciskowym. Wały przekładnia motoreduktor mogą być zamontowane po lewej i po prawej stronie korpusu i pasujące w ten sposób do urządzenia. Oczywiście wraz z odpowiednim wyborem kW i obrotów silnika, przełożenia przekładni otrzymujemy wynikowo moment obrotowy w Nm.
W doborze motoreduktorów chodzi o właściwy wybór wytrzymałościowy, konfiguracyjny i konstrukcyjny motoreduktora. Warto korzystać z wyszukiwarki motoreduktorów Cidepa. (wybrać typ i wpisać parametry potrzebne a otrzymamy automatyczne wyszukanie z rysunkami Pdf, Autocad, SolidWorks, IGS) Cidepa jest firmą z długą tradycją w budowie i wytwarzaniu reduktorów walcowych i ślimakowych oraz kątowych i tym samym to firma z dużym doświadczeniem. Dzięki temu możemy zaspokoić odpowiednio i właściwie potrzeby aplikacji i instalacji napędu typu motoreduktor mocując go bezpośrednio do konstrukcji maszyny czy jako element maszyny. Maszynę możemy napędzać poprzez sprzęgło np. elastyczne lub też nasadzamy motoreduktor wałem drążonym na wał maszyny czy urządzenia kotwiąc przez kołnierz czy montując wahliwie - pływająco poprzez ramię reakcyjne. Innym sposobem sprzężenia maszyny z jednostką napędową jest zastosowanie przekładni łańcuchowych zębatych czy pasowych. Korzystanie z dobrych rozwiązań jest korzystne dla eksploatującego maszyny i produkującego wyroby własne. Warto tu też podkreślić, że służby utrzymania ruchu mają dzięki odpowiednim rodzajom napędu i zaspokojeniu potrzeb maszyn ułatwione zadanie.
W menu można znaleźć co to jest współczynnik pracy bezpieczeństwa i dzięki temu zoptymalizować rodzaj i wybór motoreduktora z silnikiem. Bardzo ważny element dla długożywotności motoreduktora i stabilności napędu maszyn i urządzeń eksploatowanych.
Termin realizacji motoreduktora czy reduktora walcowego czy ślimakowego w standardzie wynosi 5 dni roboczych w fabryce Cidepa w Hiszpanii a w razie konieczności istnieje możliwość wyprodukowania motoreduktorów w jeden dzień. Oczywiście termin będzie wydłużony o transport. Część motoreduktorów z silnikiem jest w magazynie w Technical i są dostępne od ręki.
Czy już korzystasz z wysokiej jakości motoreduktorów Cidepa?
Cidepa to fabryka w Europie co jest gwarancją wysokiej jakości motoreduktorów walcowych i motoreduktorów ślimakowych!
Motoreduktor Cidepa to jakość i szybkie terminy realizacji!
Motoreduktor 230v lub 400v z motoreduktor przekładnia ślimakowa czy motoreduktor przekładnia walcowa Cidepa.
Producent motoreduktorów Cidepa gwarantuje jakość i krótkie terminy realizacji Twojego motoreduktora.
W wyszukiwarce można dokonać wyboru motoreduktora czy przekładni ślimakowej czy przekładni walcowej na stronie "Motoreduktory Cidepa przez Internet"
Po wpisaniu danych w wyszukiwarkę motoreduktorów i przekładni walcowych czy ślimakowych, otrzymamy rysunki: PDF, AutoCad dwg, SolidWorks sldprt, IGS igs wraz z danymi technicznymi wybranego motoreduktora czy przekładni walcowej lub przekładni ślimakowej. Jest to duże ułatwienie dla konstruktorów i utrzymujących ruch w fabryce. W razie pytań prosimy o kontakt
Zastosowania motoreduktora jest zależne od urządzenia maszyny czy danej aplikacji, np motoreduktor do mieszadła. Oferta obejmuje różne wielkości motoreduktorów czy napędów różnych urządzeń uwzględniając przełożenie i wielkości mechanicznej. W zależności od użytego silnika i przełożenia takie otrzymujemy obroty wyjściowe i odpowiednio moment obrotowy a tym samym napęd w danym miejscu maszyny.
Tak dla przykładu w przenośnikach taśmowych zastosujemy najczęściej motoreduktor kątowy ślimakowy czy motoreduktor kątowy walcowo stożkowy. Oczywiście poprzez przekładnię pasową, łańcuchową można zainstalować motoreduktor walcowy czołowy czy łapowy. W zależności od potrzeb i możliwości. Są też motoreduktory o różnych wielkościach i różnych zastosowaniach w różnych miejscach a nawet takie, które posiadają dużą sztywność korpusu reduktora walcowego i mogą być konstrukcją maszyny.
Napisz do nas jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat przekładnia motoreduktor ich przełożenia czy o parametry silnika. Parametry silnika i przekładni motoreduktor z uwzględnieniem fB oraz wybrane przełożenie ma wpływ na zastosowanie i żywotność motoreduktora. Odpowiednie przełożenie przekładni motoreduktora daje odpowiednie zwolnienie prędkości obrotowej silnika elektrycznego i odpowiednie podwyższenie momentu obrotowego w Nm.
Przekładnia motoreduktor walcowa czy przekładnia motoreduktor ślimakowa z przełożeniem bez silnika, to jest tylko sam reduktor walcowy czy reduktor ślimakowy. Reduktor ślimakowy czy walcowy sam w sobie nie jest napędem a służy do przeniesienia napędu i zmienia parametry obrotowe czy momenty obrotowe a nawet kierunek przekazania obrotów napędzanej maszyny. Niektóre przekładnie redukcyjne walcowe z małym przełożeniem mogą pracować jako multiplikatory.
Zwróć uwagę na elementy w zapytaniu i parę informacji i ich rodzaje takie jak: kW, przełożenie, rodzaje motoreduktora, rodzaj wału, elementy wyposażenia, pozycję pracy motoreduktora, zapotrzebowanie na obroty i Nm oraz czy silnik będzie sterowany przemiennikiem częstotliwości itd. dzięki czemu uzyskasz szybko odpowiednią ofertę w zależności od potrzeby a i możliwości producenta. Takim zapytaniem ułatwisz zależności wyszukania napędu do czego będzie zastosowany, rodzaj pracy, częstotliwość załączeń na godzinę czy długość pracy na dobę, czy zastosowany będzie motoreduktor do mieszadła, czy w przenośnikach, młynach, podajnikach, elewatorach itd.
MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0090 s, łącznie: 0.0090 s, dokument z "cache".