www.technical.pl

Motoreduktor 12V, Motoreduktor 24V

Silnik 12V 24V DC z przekładnią ślimakową lub z przekładnią walcową to motoreduktor 12V lub motoreduktor 24V DC

Przekładnia ślimakowa czy walcowa z silnikiem DC 12V 24V może być mocowana za łapy lub kołnierz. Taki motoreduktor ślimakowy 24V do obracania paneli fotowoltaiki, jako bezpieczny napęd i innych napędów sterujących i wykorzystywanych w automatyce. Motoreduktor 24v z przekładnią walcową lub ślimakową.

Motoreduktory 12V walcowe i ślimakowe z silnikiem 12V do sterowania i do napędów o dużym stopniu bezpieczeństwa ⚙️ Silnik z przekładnią ślimakową 12V

Silnik 24v z przekładnią ślimakową to motoreduktor 24V. Przekładnie ślimakowe i przekładnie walcowe z silnikiem 24V do napędu o dużym bezpieczeństwie i do sterowania procesami

 Motoreduktor 12V - DC do napędu w procesach sterowania 

 Motoreduktor 24V - DC do napędu w automatyzacji produkcji

 

  Jeśli te motoreduktory są za duże, to posiadamy w ofercie motoreduktory 12v i 24v z przekładnią planetarną lub motoreduktory 12v 24v i 230v z przekładnią walcową o wiele mniejsze w dziale: Napędy zębate automatyka, gdzie w przekładniach wszystkie koła zębate napędowe są metalowe obrabiane na CNC przez toczenie i frezowanie. Dodatkowo dostarczamy małe zębatki wg rysunku

 

 Silnik 24V z przekładnią ślimakową redukującą obroty jako napęd główny lub pomocniczy, praca S2 to motoreduktor 24v.

 

 Silnik z przekładnią ślimakową 24v to duże bezpieczeństwo porażeniowe. Niskie napięcie po prostu jest bezpieczniejsze niż 230 czy 400v

 

  W odpowiedzi rynku opracowaliśmy motoreduktor 12V i motoreduktor 24V zasilany silnikiem DC. Nasze silniki DC posiadają kołnierz przyłączeniowy do reduktora walcowego czy ślimakowego w formie IEC. Jest to standardowe rozwiązanie jako sprzęgło silnika 12V lub 24V z przekładnią walcową lub przekładnią ślimakową. Kołnierz przyłączeniowy IEC występuje w dwóch typach.

 

  Typ kołnierzy silników DC 12V i 24V: B-14.2 - małe rozmiary kołnierza,  oraz B5 duże rozmiary kołnierza. Wielkość kołnierza silnika 12v i 24v jest zależna od jego wielkości mechanicznej i zainstalowanej mocy, napięcia zasilania i obrotów nominalnych

 

  • B14 to rozmiar przyłącza silnika 105-14 lub 90-11
  • B5 w rozmiarze 160-14 lub 140-11.
  • mniejsze na zapytanie

 

  Takie silniki 12v czy 24V z przekładnią walcową czy ślimakową tworzą jednostkę napędową motoreduktor 12V lub motoreduktor 24V z różnymi prędkościami wejściowymi, różną mocą i różnymi przełożeniami przekładni. Możemy w ten sposób stworzyć motoreduktor DC z napięciem 12v lub 24v o różnych parametrach pod indywidualne potrzeby

 

Silniki 12v czy 24V DC z przekładnią ślimakową czy przekładnią walcową charakteryzują się kompaktową budową i niskim poziomem hałasu.

 

  Tak wyposażony konstrukcyjnie silnik prądu stałego 12V / 24V DC z kołnierzem IEC staje się uniwersalną jednostką napędową dla wielu przekładni ślimakowych wyposażonych w kołnierz przyłączeniowy IEC B14.2 oraz B5. Po połączeni takiego silnika otrzymujemy motoreduktor 12V lub motoreduktor 24V ślimakowy. Również dla wielu reduktorów walcowych wyposażonych w kołnierz IEC B5 o rozmiarze 160-14 czy 140-11. Taki silnik 24V DC z przekładnią, jest to motoreduktor 24v lub 12V walcowy z zasilaniem prądem o stałym napięciu 24V.

 

 To są tylko podstawowe przykłady zestawienia motoreduktorów 12V i motoreduktorów 24V DC.

  Jesteśmy w stanie przy uwidocznionych powyżej kołnierzach B14 i B5 a nawet mniejszych, zaoferować silnik DC o napięci 12v czy 24Vo różnych parametrach a tym samym motoreduktory 12V i 24V o różnych parametrach. Dla dużych projektów należy wyznaczyć punkt pracy motoreduktora 12V czy 24V czyli obroty n2 pod obciążeniem i moc oddawana a zainstalowana dla pracy S2 

 

  Motoreduktory ślimakowe z Silnikiem DC 12V lub 24V

  W przypadku przekładni ślimakowych istnieje możliwość wyboru kołnierza przyłączeniowego w rozmiarze 105-14 lub 160-14 czy 140-11 lub 90-11 przy tej samej wielkości silnika 12V lub 24V

 

 

   Możliwy silnik 24V lub 12V z przekładnią ślimakową do silnika 24V DC 220W - 400W, z n1 bez obciążenia 1700 obr/min to:

  • LAC 40X z przełożeniami: 5;  7,5;  10; 15; 20; 25; 30; 40
  • LAC 50X z przełożeniami: 5;  7,5;  10; 15; 20; 25; 30; 40; 50; 60; 80
  • LAC 63X z przełożeniami: 40; 50; 60; 80; 100
  • LAC 75X (tylko 160-14) z przełożeniami: 50; 60; 80; 100

Cyfry w oznaczeniu: 40, 50, 63 czy 75 wskazują na rozstaw ślimaka i ślimacznicy z dokonanym pomiarem w ich osiach.

 

 

 Motoreduktory walcowe z silnikiem DC 24V lub 12V

  Przekładnie walcowe są standardowo wyposażone w sprzęgający kołnierz IEC o rozmiarze 160-14 czy 140-11. Reduktory walcowe występują w dwu wariantach mocowania, tj za łapy lub za kołnierz. IPC przekładnie walcowe mocowane za łapy, IBC przekładnie walcowe mocowane za kołnierz

 

 Przekładnie walcowe do silnika 24V DC, 220W z n1 bez obciążenia 1700 obr/min to motoreduktor 24V, przykłady:

 

  • IPC - IBC 84 z przełożeniem: 2.1;   2.7;   3.5;   4.4;   5.4;   6.7;   8.6;   11.2;   14.4;   18.8;   23.7;   28.8;   35.8;   46

 

  • IPC - IBC 102 z przełożeniem: 2.3;   2.9;   3.9;   4.8;   5.7;   6.9;   8.9;   10.5;   12.7;   17;   24.6;   29.2;   35.2;   47.1

 

  • IPC - IBC 128 z przełożeniem: 2.2;   2.8;   3.7;   4.6;   5.6;   6.9;   9.4;   11.5;   13.8;   16.5;   18.2;   20.7;   22.7;   27.6;   34.4;   41.5;   47.6;   51.6;   66.7;   71.4;   100.1

 

 Cyfry w oznaczeniu: 84, 102 oraz 128 wskazują na wymiar wysokości od osi wału wyjściowego do podstawy łap reduktora walcowego.

 

 

 

  Silnik DC 24V, 220W, 1700obr/min, kołnierz IEC 105-14 lub 160-14

 

 Silnik DC 24 o 220W jest uniwersalną jednostką napędową do zasilania i napędu przekładni walcowych czy ślimakowych wyposażonych w sprzęgło IEC 71 o rozmiarach 105-14 oraz 160-14.

 

  Silnik prądu stałego cechuje się obrotami bez obciążenia na poziomie 1694 wg badań z załącznika pdf. Są to silniki DC o mocy 220W. Stosuje się je w pracy przerywanej S2. Dla osiągnięcia długożywotności silnika 24V DC nie powinno się przekraczać temperatury obudowy 60 st C. Te silniki prądu stałego mogą napędzać inne urządzenia niż przedstawione powyżej. Również można zastosować je do napędu innych przekładni zębatych, ślimakowych, przekładni czy reduktorów stożkowych czy dźwigników śrubowych.

 

  Przykład:  Dobór silnika DC 24V z przekładnią ślimakową czy walcową

Bez znaczenia jest, jaka zostanie napędzana przekładnia czy walcowa czy też ślimakowa. Należy uwzględnić jej opory czyli sprawność. Opory przekładni do pokonania przez silnik DC jest to strata na momencie obrotowym i obrotach n2 samego motoreduktora czyli napędu silnik DC z przekładnią. Oczywiście trzeba uwzględnić sam Ma2 czyli zapotrzebowanie na moment obrotowy napędzanej maszyny

 

  Dla uzyskania możliwie dużej żywotności silnika motoreduktora 12V czy 24V i wyznaczenia pracy S2 należy tak obciążać silnik DC aby nie przekraczać dopuszczalnego prądu 9-10 A i dopuszczalnej temperatury na obudowie silnika, to jest max 60 st C. Maksymalny moment rozruchowy silnika to 1,5Nm a do pracy S2 nie powinno się przekraczać Ma1 0,6Nm

 

 

  Możliwe teoretyczne wyliczenie obciążenia Ma2 motoreduktora z silnikiem DC gdzie:  Ma1 ∼ 0,6Nm dla pracy S2.

 

Ma2 = (Ma x  i red)  -  % strata η

gdzie:

 

  • Ma2 - moment obrotowy motoreduktora dla fB-1
  • Ma1 - znamionowy moment obrotowy silnika
  • ired - przełożenie reduktora (przekładni)
  • strata η - strata sprawności czyli pokonanie oporów reduktora (100 - sprawność reduktora)
  • sprawność reduktora - z tabeli katalogu

 

 

 Inne niż wymienione wyżej zestawienia, możliwe po złożeniu zapytania.

 

 Silniki 24V z przekładnią ślimakową czy Silnik z przekładnią ślimakową 24V mogą być zastosowane np. do:

  • medyczne
  • wyposażenie biura
  • wyposażenie domu
  • kontroli dostępu
  • procesy automatyki
  • morskie
  • rolnicze
  • napędy bezpieczne
  • fotowoltaika - obrót paneli

 

 Oczywiście istnieje możliwość zakupu samego silnika DC 12/24V np. o mocy 220W i 1700 obr/min bez obciążenia. Do określenia kołnierz IEC 160-14 lub 105-14.

 

 Pozycja pracy motoreduktorów i silników 12V i 24V:

Zarówno silnik DC 24V z przekładnią walcową czy ślimakową może pracować w każdej pozycji. Konstrukcja silnika DC, reduktorów walcowych czy przekładni ślimakowych jest taka, że pozwala na posadowienie w każdej płaszczyźnie.

 

Zapraszamy!

 


Motoreduktor 12VSilnik z przekładnią ślimakową 24v - Przekładnie ślimakowe aluminiowe z silnikiem prądu stałego 24V DCMotoreduktor  24VMotoreduktory ślimakowe z silnikiem DC 24V prądu stałego do paneli fotowoltaikaMotoreduktory 12V ślimakowe DC do obracania paneli fotowoltaikiSilnik 24v z przekładnią ślimakową - Silnik 24V DC prądu stałego z przekładnią ślimakowa i wałem drążonymSilniki DC 24V z przekładnią ślimakową kątową do obrotnicy panela fotowoltaiki Silnik 24v dc z przekładnią ślimakową  - Silniki prądy stałego DC z przekładnią ślimakową na stanie magazynowymNa magazynie reduktory ślimakowe z silnikiem DC 24V 220WNa magazynie motoreduktory ślimakowe z silnikiem 24V DC 220W przygotowane do wysyłki dla klientaSilnik prądu stałego 24V z kołnierzem 105-14 na magazynieSilniki prądu stałego 12V 24V kołnierz IEC 105-14 na stanie magazynowymSilniki kołnierzowe DC 12V i 24V, 250W Na stanie magazynowym Przekładnie ślimakowe z silnikiem 24V DC prądu stałegoPrzekładnie ślimakowe i przekładnie walcowe z silnikiem 24V DC na magazynieSilniki 24V DC prądu stałego z przekładnią ślimakowa i walcową na stanie magazynowymPrzekładnie walcowe s silnikiem prądu stałego DC 24V na magazynie- Motoreduktor 24V walcowyPrzekładnie walcowe i motoreduktory 24V walcowe z silnikami DC 24V prądu stałegoMotoreduktor z silnikiem 24V DC i reduktor walcowy z silnikiem DC 24VReduktory walcowe z silnikami 24V DC prądu stałego mocowane na łapach Motoreduktor 12V walcowySilnik prądu stałego 24V DC 400W z kołnierzem B5 160-14Silniki prądu stałego 400W  DC 24V z kołnierzem B5 160-14Silniki prądu stałego 400W  DC 24V z reduktorami walcowymi Silniki 24V DC z przekładnią ślimakową na półceMotoreduktory ślimakowe 24DC na magazynie Silniki 24DC z przekładniami ślimakowymi na magazynie Reduktor ślimakowy z silnikiem 24DC na magazyniesilnik z przekładnią ślimakową 12v - Silnik prądu stałego DC12V z przekładnią ślimakową aluminiową Motroreduktory prądu stałego DC 24V z przekładnią ślimakową Silniki prądu stałego DC 24V z kołnierzem IEC 90-11Przekładnia ślimakowa z silnikiem 24V DC o kołnierzu 90-11 wraz z silnikami prądu stałego 24V DC
Silnik 24V DC z przekładnią ślimakową, może być wyposażony w ramię reakcyjne, wał drążony czy wał pełen. Natomiast silnik DC 24V z przekładnią walcową może być wyposażony w mocowanie łapowe lub w mocowanie kołnierzowe. Jeden i drugi motoreduktor 12V i motoreduktor 24V może być indywidualną jednostką napędową specjalną
* = pole wymagane
  • Informujemy, że będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem RODO. Wszelkie zmiany można zgłaszać pod adresem: rodo@technical.pl

Silnik 24v dc z przekładnią ślimakową samohamowną półodwracalną odwracalną, W zależności od stopnia odwracalności motoreduktora 24V należy stosować hamulec lub nie
Silnik z przekładnią ślimakową 24v to motoreduktor ślimakowy 24v prądu stałego DC. Przekładnia walcowa ślimakowa z silnikiem 24 czy 12 Volt ma podwyższony moment obrotowy o stopień przełożenia z uwzględnieniem sprawności samej przekładni
Tagi:
motoreduktor 12v, silnik z przekładnią ślimakową 12v, motoreduktor 24v, silnik 24v z przekładnią ślimakową, silnik z przekładnią ślimakową 24v, silnik 24v dc z przekładnią ślimakową

Dane o produkcie

Katalog

Wyposażenie

Silnik 24V DC z przekładnią ślimakową, może być wyposażony w ramię reakcyjne, wał drążony czy wał pełen. Natomiast silnik DC 24V z przekładnią walcową może być wyposażony w mocowanie łapowe lub w mocowanie kołnierzowe. Jeden i drugi motoreduktor 12V i motoreduktor 24V może być indywidualną jednostką napędową specjalną

MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0104 s, łącznie: 0.0104 s, dokument z "cache".