Dostarczane przez nas koła pasowe zębate aluminiowe są wysokiej jakości i o podziałce pasków zębatych poliuretanowych T2,5; T5; T10; AT5; AT10, T20 AT20
Koła pasowe zębate aluminiowe T2,5; T5; T10; AT5; AT10, T20 AT20 są elementem przekładni pasowych z pasami zębatymi poluretanowymi.
Wszystkie koła pasowe zębate z aluminium składają się z wieńca, piasty oraz tarczy lub ramion łączących wieniec z piastą. Wieniec koła zębatego aluminiowego pod pasek zębaty jest cylindrycznym, zewnętrznym pierścieniem, na którym spoczywa pas zębaty przekładni. Zarysy zębów na wieńcu kół zębatych aluminiowych, odpowiadają zarysom współpracujących z nimi pasów zębatych. Przeniesienie momentu odbywa się za pomocą sił docisku między stykającymi się zębami pasa a zębami koła pasowego. Na obwodzie zębatych kół pasowych aluminiowych wykonuje się obrzeża boczne, utrzymujące pas na kole pasowym zębatym. Krawędź zewnętrzna obrzeża wystaje powyżej linii podziałowej pasa. Zabezpiecza to pas pu zębaty przed zsunięciem się z koła podczas pracy. W przypadku niewielkiej odległości między osiami, jedno z kół aluminiowych przekładni może nie posiadać obrzeży. Szerokość koła zębatego jest zazwyczaj większa od szerokości pasa. Standardowy asortyment kół zębatych firmy SIT obejmuje różnorodne koła pasowe zębate , które można odczytać w katalogu kół zębaych pasowych z aluminium. Możemy również dostarczyć koła pasowe zębate wg projektu klienta.
Wykonanie kół pasowych zębatych T AT:
Typoszereg kół pasowych zębatych op podziałce:
T2,5 T5, T10, T20, AT3, AT5, AT10, AT20
Charakterystyka kół pasowych zębatych o podziałce T AT:
- wykonane w wymiarach metrycznych
idealne rozwiązania gdy istnieje potrzeba przekazywania momentu obrotowego dokładnie, bez poślizgów – są to tzw. przekładnie synchroniczne pracują ciszej niż klasyczne przekładnie pasowe klinowe. Przekładnia zębata pasowa z kołami pasowymi z aluminium i pasami zębatymi z pu dokładnie jest taką przekładnią synchroniczną
Wszystkie koła zębate pasowe wykonane z aluminium firmy SIT są wyważone statycznie - wyważenie statyczne polega na takim rozmieszczeniu masy koła pasowego, aby jego środek ciężkości znajdował się na osi obrotu. Możliwość zastosowania mniejszych średnic kół aluminiowych zębatych niż w przypadku kół pasowych klinowych. Stosuje się w przypadkach bardzo dużych prędkości obrotowych i prędkości liniowych w przypadku, kiedy przekładnia nie może przekroczyć określonej ciężkości - możemy zastosować koła aluminiowe- są dużo lżejsze od żeliwnych i stalowych.
Sprawność przekładni pasowych zębatych jest bardzo wysoka i sięga ok 98%
Zastosowanie kół pasowych zębatych z aluminium o podziałce T2,5; T5; T10; AT5; AT10, T20 AT20:
Reasumując, dzięki temu iż koła pasowe zębate dostępne są w wielu różnych wersjach wykonania, w szerokim zakresie wielkości a zazębienie zapewnia pewne przenoszenie mocy bez poślizgu, koła zębate aluminiowe są używane w wielu aplikacjach przeniesienia napędu. Przekładnie pasowe zębate można stosować również jako redukujące czy multiplikatory oraz przenoszące prędkość o przełożeniu 1:1.
Profile pasów zębatych T AT do kół z aluminium
Koła pasowe zębate aluminiowe posiadamy na magazynie a magazyn uzupełniamy raz w tygodniu produktami niemieckiej firmy SIT!!
MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0152 s, łącznie: 0.0152 s, dokument z "cache".