Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
www.technical.pl

Koło pasowe wariatorowe. Przekładnie bezstopniowe

Przekładnie bezstopniowe pasowe wariatorowe posiadają dwa koła pasowe wariatorowe. Koło pasowe wariatorowe z łożyskiem i koło pasowe wariatorowe ze sprężyną.

Dostarczamy również koła pasowe wariatorowe z dwoma sprężynami dla przekładni bezstopniowych pasowych. Koło pasowe wariatorowe lub przekładnie wariatorowe bezstopniowe mogą być wyposażone w sterowanie. Przekładnia bezstopniowa wariatorowa pasowa służy do płynnej zmiany prędkości obrotowej na biegu maszyny. Przekładnie bezstopniowe pasowe to przekładnia wariatorowa zawierająca koło z łożyskiem i koło wariatora ze sprężyną oraz pas wariatorowy szerokoprofilowy

Koło pasowe wariatorowe z łożyskiem lub ze sprężyną lub kompletna przekładnia bezstopniowa wariatorowa.

Koła pasowe wariatorowe do przekładni bezstopniowych: Breges, Lenze i Piazzalunga.

Dostarczamy koła pasowe wariatorowe kilku marek europejskich, takich jak Berges, Lenze czy Piazzalunga. Koło pasowe wariatora ze sprężyną czy koło pasowe  wariatorowe z łożyskiem to elementy przekładni wariatorowej pasowej bez obudowy lub z obudową. Oczywiście w skład przekładni wariatorowych wchodzi również pas wariatorowy. Kompletna przekładnia bezstopniowa pasowa służy do płynnej bezstopniowej zmiany prędkości obrotowej napędzanej maszyny.

 

Przekładnie bezstopniowe - wariatorowe pasowe w wielu aplikacjach to wciąż niezastąpione rozwiązanie płynnej regulacji obrotów w czasie pracy napędu. Przekładnie bezstopniowe wariatorowe czy koła pasowe wariatorowe są wciąż stosowane z kilku przyjaznych przyczyn:

  • możliwości płynnego zakresu regulacji,
  • podwyższania i obniżania momentu obrotowego wraz ze zmianą prędkości obrotowej (czego nie posiadają falowniki),
  • brak konieczności sterowania prądem (możliwe przez pokrętło ręczne czy odciąg),
  • możliwość sterowania zdalnego,
  • możliwość sterowania hydraulicznego,
  • prostota budowy i obsługi,
  • duża niezawodność.

 

Przekładnie bezstopniowe wariatorowe pasowe generalnie występują w dwóch wariantach.

 Pierwszy z nich, to dwa koła pasowe wariatorowe jedno koło pasowe z łożyskiem a drugie koło pasowe wariatora ze sprężyną oraz pas wariatorowy. W tym przypadku rozstaw osi kół pasowych wariatorowych jest stały. Poprzez pokrętło wywierające siłę po osiową na łożysko koła pasowego wariatorowego, zostaje wypychany pas wariatorowy na odpowiednie średnicę kół wariatora i w ten sposób następuje dobranie odpowiednich prędkości obrotowych napędowych. Tak działa przekładnia bezstopniowa pasowa.

 

 Natomiast w tym zestawieniu koło pasowe wariatorowe ze sprężyną cały czas stara się wepchnąć pas wariatorowy na swoje zewnętrze brzegi koła. Oczywiście długość pasa wariatorowego i rozstaw osi kół pasowych wariatorowych z łożyskiem i sprężyną w tym przypadku musi być ściśle zachowany aby pas mógł prawidłowo przemieszczać się po bieżniach kół pasowych wariatorowych i wykorzystywał ich cały zakres możliwej regulacji.

 

 Taki układ przekładni bezstopniowych wariatorowych wymaga pokrętła regulacyjnego ręcznego, mechanicznego czy hydraulicznego, które będzie pozycjonowało pas wariatora na kole pasowym wariatora z łożyskiem. Przekładnia bezstopniowa wariatorowa składająca się z koła pasowego wariatorowego z łożyskiem i koła wariatorowego pasowego ze sprężyną oraz pasa posiada zwyczajnie większy zakres regulacji zmienianych obrotów niż drugi z nich.

 Drugi z nich to koło pasowe wariatorowe z dwoma  sprężynami + koło szeroko klinowe stałe + pas wariatorowy. Tutaj regulacji dokonuje się przez odciąg jednego z kół czyli osie oddalają lub przybliżają się od siebie. Oczywiście w ściśle określonym zakresie. Ten typ przekładni bezstopniowych posiada mniejszy zakres regulacji niż powyżej opisany.

 Przekładnie bezstopniowe - wariatorowe występują w obudowie, z pokrętłem, silnikiem elektrycznym a nawet z reduktorem walcowym, czy reduktorem kątowym. Oczywiście taki motoreduktor z wariatorem pasowym w swojej obudowie zawiera koło z łożyskiem i koło ze sprężyną oraz pas wariatorowy.

 

 Przekładnie bezstopniowe wariatorowe wraz ze zmianą prędkości obrotowej zmieniają płynnie moment obrotowy NM, co czyni je wyjątkowymi przekładniami bezstopniowymi w specjalnym wydaniu technicznym.

 

Firma Technical jako specjalizująca się w dostawie przekładni bezstopniowych pasowych, może dostarczyć indywidualnie:

  • koło pasowe z łożyskiem wariatorowe,
  • koło pasowe wariatora ze sprężyną,
  • koło pasowe wariatorowe z dwoma sprężynami,
  • pas wariatorowy,
  • pas klinowy do przekładni wariatorowej,
  • obudowę przekładni bezstopniowej wariatorowej,
  • pokrętło czy sterowanie przekładni wariatorowej bezstopniowej,
  • mocowanie,
  • silnik indukcyjny,
  • reduktor walcowy czy inny wg uzgodnienia,
  • kompletną przekładnie wariatorową bezstopniową,
  • kompletny motoreduktor z przekładnią bezstopniową  pasową wariatorową.

 

Czy używasz maszyn z zapotrzebowaniem na płynną zmianę biegu maszyny z przekładniami bezstopniowymi wariatorowymi?

Jeśli potrzebujesz pomocy w skonfigurowaniu przekładni bezstopniowej to pomożemy Ci.

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, elementów przekładni bezstopniowych wariatorowych, warto, inni już to zrobili!

 

Wysokowydajne jakościowe koła pasowe wariatorowe w przekładni bezstopniowej pasowej to gwarancja jakości eksploatacji Twoich maszyn.

 

Galeria fotek z kołami pasowymi wariatorowymi i kompletnymi przekładniami bezstopniowymi wariatorowymi.

Przekładnie bezstopniowe pasowe wariatorowe służą do płynnej zmiany biegu napędzanej maszyny pod obciążeniem.
Koła pasowe wariatorowe w przekładni bezstopniowej pasowej zamknięte w obudowie posiadają zewnętrzną regulację do zmiany prędkości obrotowej wyjściowej.

Partnerzy

MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0085 s, łącznie: 0.0085 s, dokument z "cache".