www.technical.pl

Motowariatory pasowe z reduktorem i silnikiem

Oferujemy motowariatory pasowe od 0,37 do 160 kW w oparciu o przekładnie bezstopniowe pasowe.

Motowariatory z przekładnia bezstopniową pasową wyposażone w koło z łozyskiem i koło wariatora ze spręzynami służy do płynnej zmiany prędkości obrotowej.

Przekładnie bezstopniowe pasowe z reduktorem i silnikiem elektrycznym są to nadal doskonałe jednostki napędowe gdzie potrzeba dużej niezawodności i łatwości w obsłudze. Mogą być regulowane ręcznie przez pokręcanie pokrętła lub zdalnie systemem hydraulicznym czy za pomocą małego motoreduktora sterowanego np z jakiegoś pulpitu. Regulacji można dokonywać tylko podczas biegu napędu. Również dostarczamy koła wariatorowe: koło z łożyskiem i lub koło wariatora ze sprężyną.

 

Dostarczamy również inne figury i układy motowariatorów pasowych niż proponowane w katalogach poniżej.

 

Zaletą motowariatorów pasowych jest podnoszenie momentu obrotowego wraz ze zmiana obrotów w dół. Tej cennej zalety nie posiadają falowniki.

 

Na indywidualne zapytanie i zamówienie nadal można zakupić na indywidualne zamówienie przekładnie bezstopniowe pasowe w obudowie z regulacją i reduktorem walcowym czy ślimakowym czy walcowo stożkowym lub innym uzgodnionym.


Pas wariatorowy do przekładni bezstopniowej - uzębionyPrzekładnie bezstopniowe pasowe - wariatoroweKoło z łożyskiemkoło wariatora ze sprężyną Koła wariatoraPrzekładnie bezstopniowe pasowe Berges
Przekładnie bezstoniowe pasowe mogą być wyposażone w reduktor walcowy czy reduktor kątowo walcowy oraz silnik dla uzyskania motowariatora pasowego dla zmiany płynnej obrotów napędu podczas biegu
* = pole wymagane
  • Informujemy, że będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem RODO. Wszelkie zmiany można zgłaszać pod adresem: rodo@technical.pl

Tagi:
Motowariatory pasowe, wariatory pasowe, koło z łożyskiem, koło wariatora, przekładnie bezstopniowe pasowe, przekładnia wariatora

Dane o produkcie

Katalog

Instrukcje

Wyposażenie

Przekładnie bezstoniowe pasowe mogą być wyposażone w reduktor walcowy czy reduktor kątowo walcowy oraz silnik dla uzyskania motowariatora pasowego dla zmiany płynnej obrotów napędu podczas biegu

MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0089 s, łącznie: 0.0089 s, dokument z "cache".