www.technical.pl

Motoreduktor kątowy

Przekładnia stożkowo walcowa.

Motoreduktory kątowe serii KX marki PUJOL są cenione za swoją długowieczność i możliwość przyłączania silników z kołnierzem IEC. Takie zestawienie silnika elektrycznego z przekładnią stożkowo walcową ma dużą popularność. Oferujemy bardzo dobre motoreduktory kątowe i reduktory stożkowo walcowe, KX PUJOL w cenie odpowiedniej do jakości. Przekładnia stożkowo walcowa z silnikiem to rozpowszechniony napęd maszyn.

Motoreduktor kątowy to sprawdzona konstrukcja napędu z osiami prostopadłymi.

Przekładnia stożkowo walcowa z B5 i silnikiem elektrycznym to zwarty motoreduktor kątowy.

 Co to jest motoreduktor kątowy?
Motoreduktory kątowe to silnik elektryczny i przekładnia stożkowo walcowa zespolone w całość. Przekładnia stożkowo walcowa jest trzystopniowa o ułożeniu osi wałów prostopadłym. Motoreduktor kątowy to zintegrowany napęd zmieniający kierunek napędu pod kątem 90°.
 
 Co to jest przekładnia stożkowo walcowa?
Przekładnia stożkowo walcowa to zespół kół zębatych walcowych i jeden stopień kół zębatych jest stożkowy. Zęby kół są skośne. Koła zębate są ułożyskowane i podparte w korpusie. Korpus jest zamkniętą i uszczelnioną skrzynią z olejem wewnątrz. Zastosowany olej przekładniowy w przekładni stożkowo walcowej smaruje i odprowadza ciepło z kół zębatych i łożysk.  


Oznaczenia:
KXCM - motoreduktor kątowy (silnik z przekładnią stożkowo walcową)
KXC - reduktor walcowy - przekładnia stożkowo walcowa trzystopniowa o osiach prostopadłych z kołnierzem IEC do montażu silnika elektrycznego kołnierzowego
KX - reduktor walcowy kątowy - przekładnia walcowo stożkowa o osiach prostopadłych z wałem wejściowym pełnym.


 Przekładnie stożkowo walcowe nazywane również przekładniami kątowymi stożkowymi do wszechstronnego stosowania jako napęd główny maszyn i urządzeń, a z silnikiem elektryczny taka przekładnia stożkowo walcowa to motoreduktor kątowy stożkowy.

 Przekładnia walcowo stożkowa ma koła hartowane i szlifowane o zębach skośnych, co przekłada się na cichą pracę, dużą wytrzymałość i wysoką sprawność. Motoreduktor kątowy i reduktory walcowo stożkowe - przekładnia stożkowo walcowa, produkowane są w korpusach żeliwnych co je charakteryzuje dużą wytrzymałością i sztywnością. Korpusy przekładni walcowo-stożkowych oferowane są z mocowaniem na łapach za otwory w korpusie, na kołnierzu, za ramię podstawy, lub za ramię reakcyjne. Mocowanie za ramię podstawy lub za ramię reakcyjne stosowane między innymi w transporterach jest elastyczne (pływające) i łatwe w zastosowaniu.

 Wał wyjściowy przekładni kątowych standardowo jest tuleją drążoną przelotową z wpustem lub pierścieniem zaciskowym, do bezpośredniego osadzania na wałach maszyn i urządzeń. Wał wyjściowy może być również pełen jednostronny z wpustem lub dwustronny z wpustem.

 Reduktory walcowo stożkowe - przekładnie stożkowo walcowe od strony wejściowej są montowane z kołnierzem IEC. Zaletą przekładni walcowo stożkowych z kołnierzem IEC jest możliwość montażu ogólnie dostępnych standardowych silników, jak również niestandardowych z dodatkowym wyposażeniem (np. hamulec, obce chłodzenie, enkoder itd.) różnych producentów.

 Kołnierz IEC w przekładniach walcowo-stożkowych umożliwia również stosowanie między silnikiem a reduktorem kątowym np. wariatory cierne, wariatory pasowe, sprzęgła hydrokinetyczne w obudowach itd.

 Przekładnie walcowo kątowe mogą być również od strony wejściowej wyposażone w wał pełen co umożliwia napędzanie ich poprzez np. różnego rodzaju sprzęgła, przekładnie pasowe, przeguby cardana itd.

 Stosowane przez producenta wysokiej jakości uszczelniacze i łożyska oraz wysokiej klasy oleje we wszystkich oferowanych przekładniach stożkowo walcowych czyni je prostymi w obsłudze i zapewniają ich długą żywotność.
 
Taka przekładnia stożkowo walcowa z silnikiem tworzy nam motoreduktor kątowy.


Zastosowanie silników z przekładnią stożkowo walcową:
  • transportery różnego typu,
  • przenośniki ślimakowe,
  • mieszadła,
  • młyny,
  • kruszarki,
  • pompy,
  • obrabiarki itd.

 

Przekładnia stożkowo walcowa i motoreduktor kątowy, zalety:

  1. cicha praca,
  2. zwarta zabudowa,
  3. sztywna długo-żywotna konstrukcja,
  4. zmiana kierunku transmisji mocy pod kątem 90°,
  5. uniwersalność stosowania jako napęd,
  6. możliwość transmisji dużych mocy przy niewielkich gabarytach,
  7. wyposażenie w kołnierz IEC - łatwość sprzęgania z innymi urządzeniami,
  8. Łatwość obsługi i konserwacji,
  9. produkt EU - gwarancja jakości.

 

Czy stosujesz w fabryce motoreduktory kątowe?

Czy potrzebujesz przekładnię stożkowo walcową do redukcji obrotów na oczekiwanym poziomie?

Kup już teraz motoreduktor kątowy!
Zastosuj w swoich urządzeniach sztywny i wytrzymały napęd - silnik z motoreduktorem, gdzie jest zastosowana  przekładnia stożkowo walcowa!
Żeliwny sztywny korpus, w który jest wyposażony motoreduktor walcowo stożkowy, co jest gwarancją stabilnego napędu maszyny.

Galeria foto gdzie pokazany jest motoreduktor kątowy - silnik i przekładnia walcowo-stożkowa. Przekładnia stożkowo walcowa z kołnierzem IEC pod silnik elektryczny dla łatwego trwałego połączenia.


Motoreduktor kątowy KXMMotoreduktor kątowy do napęd transportera taśmowegoPrzekładnia stożkowo walcowa z silnikiemMotoreduktor kątowy z ramieniem reakcyjnym inaczej mówiąc silnik z przekładnią walcową i stożkowąReduktory kątowe walcowe z kołnierzem B5 i wałem drążonym marki europejskiej PUJOLPrzekładnia stożkowo walcowa Przekładnie stożkowo walcowePrzekładnia stożkowo walcowa z kołnierzem bocznym mocującym i wałem drążonym
Motoreduktory katowe i przekładnie walcowo stożkowe o osiach prostopadłych serii KX, KXC i motoreduktory KXCM są wykonane w standardzie z wałem drążonym i małym kołnierzem mocującym. Korpusy motoreduktorów kątowych KX - posiadają obrobione powierzchnie z otworami i można standardowy reduktor wyposażyć w: duży kołnierz mocujący, gumi blok, jednostronny wał pełen, dwustronny wał pełen, ramię reakcyjne,ramię podstawy a na specjalne zamówienie wał drążony może być wykonany bez rowka pod wpust z pierścieniem zaciskowym.W tym pdf można znaleźć rysunek jak wykonać wał pełen do wału drążonego reduktora. Przekładnia stożkowo walcowa KX z silnikiem elektrycznym może być wyposażona indywidualnie według potrzeb klienta.
* = pole wymagane
  • Informujemy, że będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem RODO. Wszelkie zmiany można zgłaszać pod adresem: rodo@technical.pl

Motoreduktor walcowo stożkowy w żeliwnej obudowie to solidny napęd maszyn i urządzeń. Przekładnia stożkowo walcowa z silnikiem elektrycznym to motoreduktor kątowy.
Motoreduktor kątowy z przekładnią walcowo stożkową z wałem drążonym to odpowiedni napęd do nasadzenia na wał pełny maszyny z ramieniem reakcyjnym.
Tagi:
PUJOL, motoreduktory, motoreduktor walcowy kątowy,przekładnie kątowe, napędy, walcowo stożkowe motoreduktory, silnik elektryczny z motoreduktorem, silnik z motoreduktorem, silnik z przekładnią , silnik elektryczny z przekładnią, Motoreduktory KXCM,reduktory walcowo kątowe, reduktory stożkowe, przekładnia z silnikiem

Dane o produkcie

Katalog

Instrukcje

Wyposażenie

Motoreduktory katowe i przekładnie walcowo stożkowe o osiach prostopadłych serii KX, KXC i motoreduktory KXCM są wykonane w standardzie z wałem drążonym i małym kołnierzem mocującym. Korpusy motoreduktorów kątowych KX - posiadają obrobione powierzchnie z otworami i można standardowy reduktor wyposażyć w: duży kołnierz mocujący, gumi blok, jednostronny wał pełen, dwustronny wał pełen, ramię reakcyjne,ramię podstawy a na specjalne zamówienie wał drążony może być wykonany bez rowka pod wpust z pierścieniem zaciskowym.W tym pdf można znaleźć rysunek jak wykonać wał pełen do wału drążonego reduktora. Przekładnia stożkowo walcowa KX z silnikiem elektrycznym może być wyposażona indywidualnie według potrzeb klienta.

MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0078 s, łącznie: 0.0078 s, dokument z "cache".