Oferujemy jakościowe przekładnie kątowe zębate stożkowe w obudowie europejskiego producenta, dla zapewnienia jakości oferowanego produktu. Przekładnie FRANCIA - stożkowo kątowe znajdują zastosowanie wszędzie tam gdzie potrzeba połączyć wały ustawione pod kątem (90st). Przekładnia zębata stożkowa 90 st. dla zmiany kierunku przekazania obrotów.
Przekładnie kątowe FRANCIA, Typ AG
Przekładnia ślimakowa kątowa - tu jest oferowana standardowa przekładnia ślimakowa kątowa w obudowie aluminiowej lub żeliwnej.
Konstrukcja przekładni kątowej wyposażona w kołnierze z otworami mocującymi i otworami w korpusie co umożliwia łatwy i wygodny montaż w urządzeniach. Producent oferuje kilka konfiguracji wałów w przekładniach 90° (np. w kształcie – L lewostronne lub prawostronne lub w kształcie – T.
W małych przekładniach kątowych 90 stopni wały wyjściowe mogą być pełne jednostronne lub dwustronne, jak również drążone. Wały pełne umożliwiają łączenie przekładni 90 st. z urządzeniami poprzez np. wały lub przeguby Cardana, różnego rodzaju sprzęgła, przekładnie pasowe itd.
Przekładnie kątowe z wałami drążonymi można montować bezpośrednio na wałach maszyn i urządzeń. W większych przekładniach Francia stożkowo-kątowych istnieje możliwość wykonania z kołnierzem IEC do silników elektrycznych. Stosowane przez producenta wysokiej jakości uszczelniacze i łożyska oraz wysokiej klasy oleje we wszystkich oferowanych przekładniach Francia czynią je prostymi w obsłudze i zapewniają wysoką jakość ich długą żywotność przy poprawnej eksploatacji.
Maksymalne obciążenie małych przekładni kątowych przy współczynniku przeciążenia = 1 i obrotach wejściowych 1400 obr/min oraz przełożeniu 1:1 wynosi 40kW dla mocy wejściowej i 260Nm dla wału wyjściowego. Zastosowanie mniejszych mocy czy innych obrotów a dobór wielkości przekładni o kącie 90 stopni należy odczytać z wykresów katalogowych z uwzględnieniem współczynnika przeciążenia. Wyznaczenie współczynnika przeciążenie Fs można dokonać wg tabeli katalogowych. Prawidłowe wyznaczenie minimalnego współczynnika przeciążenia Fs dla kątówek Francia jest jednym z podstawowych elementów poprawności pracy przekładni kątowych Francia.
Jaką przekładnię zębata kątową 90 stopni z wałami gładkimi potrzebujesz? to dostarczymy?
Dopuszczalne poprzeczne obciążenie wałów wejściowych i wyjściowych małych stożkowych przekładni wg tabeli katalogowych.
Przekładnie kątowe zębate stożkowe Francia - typowe przekładnie kątowe, a przełożenia:
Przekładne kątowe Francia : wykonanie z luzem kątowym:
Przekładnia zębata kątowa: zastosowanie
Wszędzie tam gdzie jest konieczność przeniesienia napędu pod kątem prostym w jednym lub dwu kierunkach.
Francia stosuje w przekładniach stożkowych 90 stopni koła o zębach łukowych typu Gleason. Dzieki takiemu rozwiązaniu konstrukcyjnemu przekładni pod katem 90 st. marki Francia, zachowujemy wysoką jakość i zadowolenie eksploatującego klienta.
Krótkie terminy realizacji przekładni kątowych w obudowie marki Francia.
Firma Technical Grzegorz Tęgos utrzymuje na stanie magazynowym przekładnie kątówki Francia!
Czy już używasz jakościowych przekładni kątowych Francia?
Czy masz potrzebę transmisji mocy i obrotów pod kątem 90 st.?
Europejskie produkty - przekładnie 90 kątowe - gwarancją wysokiej jakości!
Inni już to wiedzą. Inni już je używają w swoich maszynach.
Kup teraz, zastosuj - skorzystaj z okazji!
Przekładnie zębate kątowe producenta Francia to gwarancja jakości!
Wszystkie elementy przekładni kątowych Francia produkowane są w Europie, dzięki temu jest zachowana wysoka jakość produktu!
elementy przekładni kątowych - konstrukcja przekładni kątowej to:
Producent Francia produkuje swoje przekładnie od 40 lat. Również produkuje dźwigniki śrubowe, które też są przekładnią 90 st. ze śrubą lub nakrętką na śrubie.
Przekładnia Francia to wytrzymała przekładnia kątowa. Dzięki przekładni kątowej można zmienić kierunek napędu o 90°. Łączenie przekładni kątowych jest możliwe poprzez sprzęgła elastyczne. Przekładnie kątowe wymagają stabilnego przymocowania do konstrukcji maszyny i dzięki temu i ich konstrukcji przenoszą Nm. Dzięki przemyślanej konstrukcji i zastosowaniu uzębienia typu Gleason - momenty obrotowe mogą być przenoszone stosunkowo duże przy małych gabarytach. Wytrzymała przekładnia kątowa poprawnie eksploatowana może posłużyć przez lata. Najbardziej popularne przełożenie kątowe to przekładnia kątowa 1 1 - przekładnia kątowa 1 do 1. Następnymi szeroko rozpowszechnionymi są przełożenia kątowe gdzie jest użyta przekładnia kątowa 1 2 - 1 do 2 oraz przekładnia kątowa 1 do 4. Przekładni kątowych należy doglądać przez sprawdzanie i wymianę oleju w większych jednostkach przeniesienia napędu - patrz katalog.
Dla złożenia zapytania o przekładnie Francia - w obudowie aluminiowej lub żeliwnej zalane olejem, możemy zaoferować:
Przekładnia kątowa 1 do 1 nie zmienia prędkości obrotowe, obroty na wejściu są równe obrotom na wyjściu. Przekładnia kątowa 1 do 2 jest reduktorem zębatym i zmniejsza obroty o 50% z tym, że moment obrotowy podnosi około x2. Analogicznie przekładnia kątowa 1 do 4 redukuje prędkość 4 razy na wyjściu a podnosi moment obrotowy około 4 razy. Dzięki przekładni kątowej możesz utrzymać lub zredukować obroty wyjścia a ponad to dzięki przekładni kątowej możesz utrzymać lub zwiększyć moment obrotowy w Nm. Przekładnie z kołnierzem mocującym silniki elektryczne poprzez sprzęgło (IEC) występują w większych rozmiarach. Przekładnia kątowa stosowana jest często w miejscach gdzie konieczny jest nawrót transmisji mocy lub zespołach napędowych unoszenia platform gdzie występuje łączenie przekładni kątowych Francia z dźwignikami śrubowymi. Przekładnia 90 stopni z napędem ręcznym poprzez korbę lub ręczne koło pokręcania wału wejściowego - możliwa konstrukcja przy użyciu wału wejściowego pełnego.
Realizacji przekładni kątowych Francia dokonujemy z magazynu i z fabryki producenta. Duża dostępność i krótkie terminy realizacji.
Galeria ukazuje różnorodność wykonania przekładni Francja. Przekładnie kątówki mogą mieć różne wykonania i różne wielkości.
Konstrukcja wewnętrzna szczególnie zazębienia typu Gleason zdecydowanie powoduje redukcję hałasu a to wydajna cicha praca, która wydłuża żywotność całego układu napędowego.
MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0091 s, łącznie: 0.0091 s, dokument z "cache".