Przekładnia ślimakowa czy walcowa z silnikiem DC 12V 24V może być mocowana za łapy lub kołnierz. Taki motoreduktor ślimakowy 24V do obracania paneli fotowoltaiki, jako bezpieczny napęd i innych napędów sterujących i wykorzystywanych w automatyce. Motoreduktor 24v z przekładnią walcową lub ślimakową.
Motoreduktor 12V - DC do napędu w procesach sterowania
Motoreduktor 24V - DC do napędu w automatyzacji produkcji
Jeśli te motoreduktory są za duże, to posiadamy w ofercie motoreduktory 12v i 24v z przekładnią planetarną lub motoreduktory 12v 24v i 230v z przekładnią walcową o wiele mniejsze w dziale: Napędy zębate automatyka, gdzie w przekładniach wszystkie koła zębate napędowe są metalowe obrabiane na CNC przez toczenie i frezowanie. Dodatkowo dostarczamy małe zębatki wg rysunku
Silnik 24V z przekładnią ślimakową redukującą obroty jako napęd główny lub pomocniczy, praca S2 to motoreduktor 24v.
Silnik z przekładnią ślimakową 24v to duże bezpieczeństwo porażeniowe. Niskie napięcie po prostu jest bezpieczniejsze niż 230 czy 400v
W odpowiedzi rynku opracowaliśmy motoreduktor 12V i motoreduktor 24V zasilany silnikiem DC. Nasze silniki DC posiadają kołnierz przyłączeniowy do reduktora walcowego czy ślimakowego w formie IEC. Jest to standardowe rozwiązanie jako sprzęgło silnika 12V lub 24V z przekładnią walcową lub przekładnią ślimakową. Kołnierz przyłączeniowy IEC występuje w dwóch typach.
Typ kołnierzy silników DC 12V i 24V: B-14.2 - małe rozmiary kołnierza, oraz B5 duże rozmiary kołnierza. Wielkość kołnierza silnika 12v i 24v jest zależna od jego wielkości mechanicznej i zainstalowanej mocy, napięcia zasilania i obrotów nominalnych
Takie silniki 12v czy 24V z przekładnią walcową czy ślimakową tworzą jednostkę napędową motoreduktor 12V lub motoreduktor 24V z różnymi prędkościami wejściowymi, różną mocą i różnymi przełożeniami przekładni. Możemy w ten sposób stworzyć motoreduktor DC z napięciem 12v lub 24v o różnych parametrach pod indywidualne potrzeby
Silniki 12v czy 24V DC z przekładnią ślimakową czy przekładnią walcową charakteryzują się kompaktową budową i niskim poziomem hałasu.
Tak wyposażony konstrukcyjnie silnik prądu stałego 12V / 24V DC z kołnierzem IEC staje się uniwersalną jednostką napędową dla wielu przekładni ślimakowych wyposażonych w kołnierz przyłączeniowy IEC B14.2 oraz B5. Po połączeni takiego silnika otrzymujemy motoreduktor 12V lub motoreduktor 24V ślimakowy. Również dla wielu reduktorów walcowych wyposażonych w kołnierz IEC B5 o rozmiarze 160-14 czy 140-11. Taki silnik 24V DC z przekładnią, jest to motoreduktor 24v lub 12V walcowy z zasilaniem prądem o stałym napięciu 24V.
To są tylko podstawowe przykłady zestawienia motoreduktorów 12V i motoreduktorów 24V DC.
Jesteśmy w stanie przy uwidocznionych powyżej kołnierzach B14 i B5 a nawet mniejszych, zaoferować silnik DC o napięci 12v czy 24Vo różnych parametrach a tym samym motoreduktory 12V i 24V o różnych parametrach. Dla dużych projektów należy wyznaczyć punkt pracy motoreduktora 12V czy 24V czyli obroty n2 pod obciążeniem i moc oddawana a zainstalowana dla pracy S2
Motoreduktory ślimakowe z Silnikiem DC 12V lub 24V
W przypadku przekładni ślimakowych istnieje możliwość wyboru kołnierza przyłączeniowego w rozmiarze 105-14 lub 160-14 czy 140-11 lub 90-11 przy tej samej wielkości silnika 12V lub 24V
Możliwy silnik 24V lub 12V z przekładnią ślimakową do silnika 24V DC 220W - 400W, z n1 bez obciążenia 1700 obr/min to:
Cyfry w oznaczeniu: 40, 50, 63 czy 75 wskazują na rozstaw ślimaka i ślimacznicy z dokonanym pomiarem w ich osiach.
Motoreduktory walcowe z silnikiem DC 24V lub 12V
Przekładnie walcowe są standardowo wyposażone w sprzęgający kołnierz IEC o rozmiarze 160-14 czy 140-11. Reduktory walcowe występują w dwu wariantach mocowania, tj za łapy lub za kołnierz. IPC przekładnie walcowe mocowane za łapy, IBC przekładnie walcowe mocowane za kołnierz
Przekładnie walcowe do silnika 24V DC, 220W z n1 bez obciążenia 1700 obr/min to motoreduktor 24V, przykłady:
Cyfry w oznaczeniu: 84, 102 oraz 128 wskazują na wymiar wysokości od osi wału wyjściowego do podstawy łap reduktora walcowego.
Silnik DC 24V, 220W, 1700obr/min, kołnierz IEC 105-14 lub 160-14
Silnik DC 24 o 220W jest uniwersalną jednostką napędową do zasilania i napędu przekładni walcowych czy ślimakowych wyposażonych w sprzęgło IEC 71 o rozmiarach 105-14 oraz 160-14.
Silnik prądu stałego cechuje się obrotami bez obciążenia na poziomie 1694 wg badań z załącznika pdf. Są to silniki DC o mocy 220W. Stosuje się je w pracy przerywanej S2. Dla osiągnięcia długożywotności silnika 24V DC nie powinno się przekraczać temperatury obudowy 60 st C. Te silniki prądu stałego mogą napędzać inne urządzenia niż przedstawione powyżej. Również można zastosować je do napędu innych przekładni zębatych, ślimakowych, przekładni czy reduktorów stożkowych czy dźwigników śrubowych.
Przykład: Dobór silnika DC 24V z przekładnią ślimakową czy walcową
Bez znaczenia jest, jaka zostanie napędzana przekładnia czy walcowa czy też ślimakowa. Należy uwzględnić jej opory czyli sprawność. Opory przekładni do pokonania przez silnik DC jest to strata na momencie obrotowym i obrotach n2 samego motoreduktora czyli napędu silnik DC z przekładnią. Oczywiście trzeba uwzględnić sam Ma2 czyli zapotrzebowanie na moment obrotowy napędzanej maszyny
Dla uzyskania możliwie dużej żywotności silnika motoreduktora 12V czy 24V i wyznaczenia pracy S2 należy tak obciążać silnik DC aby nie przekraczać dopuszczalnego prądu 9-10 A i dopuszczalnej temperatury na obudowie silnika, to jest max 60 st C. Maksymalny moment rozruchowy silnika to 1,5Nm a do pracy S2 nie powinno się przekraczać Ma1 0,6Nm
Możliwe teoretyczne wyliczenie obciążenia Ma2 motoreduktora z silnikiem DC gdzie: Ma1 ∼ 0,6Nm dla pracy S2.
Ma2 = (Ma1 x i red) - % strata η
gdzie:
Inne niż wymienione wyżej zestawienia, możliwe po złożeniu zapytania.
Silniki 24V z przekładnią ślimakową czy Silnik z przekładnią ślimakową 24V mogą być zastosowane np. do:
Oczywiście istnieje możliwość zakupu samego silnika DC 12/24V np. o mocy 220W i 1700 obr/min bez obciążenia. Do określenia kołnierz IEC 160-14 lub 105-14.
Pozycja pracy motoreduktorów i silników 12V i 24V:
Zarówno silnik DC 24V z przekładnią walcową czy ślimakową może pracować w każdej pozycji. Konstrukcja silnika DC, reduktorów walcowych czy przekładni ślimakowych jest taka, że pozwala na posadowienie w każdej płaszczyźnie.
Zapraszamy!
MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0103 s, łącznie: 0.0103 s, dokument z "cache".