www.technical.pl

Silniki elektryczne specjalne

Silniki specjalne.

Silniki elektryczne indukcyjne CME w większości są wykonane jako niestandardowe na specjalne wykonanie. Firma CME produkuje silniki elektryczne specjalne w wykonaniu z podstawowym standardowym mocowaniem łapowym i kołnierzowym. Firma CME jest producentem silników specjalnych z dużym wieloletnim doświadczeniem.

Silniki elektryczne specjalne wykonania konstrukcyjne na indywidualne zapotrzebowanie.

Silniki specjalne wykonania wałów napędowych silnika wg rysunku klienta.

Silniki elektryczne specjalne - wyposażenie wg uzgodnienia.

Silniki specjalne indukcyjne z wałami wg rysunku.

 

 Firma włoska CME produkuje silniki specjalne elektryczne w oparciu głównie o komponenty włoskie. CME jest producentem silników specjalnych indukcyjnych, gdzie ich produkcja ok 70% to specjalne wykonania silników elektrycznych. Pozostałe 30% to silniki indukcyjne są produkowane w wykonaniu standardowym.

 

Producent CME posiada wieloletnie doświadczenie w budowie silników elektrycznych specjalnych.

 

 To co zamieściła fabryka CME w katalogach silników specjalnych jest standardowym rozwiązaniem, które można modyfikować wedle potrzeb klienta w danej aplikacji. Obudowy wszystkich wielkości mechanicznych silników elektrycznych - indukcyjnych wykonane są z aluminium, z tym, że wielkość mechaniczna silnika 160 wyposażona jest w kołnierz mocujący żeliwny. Napięcie standardowe silników elektrycznych CME to 240V oraz 400V a inne napięcia na indywidualne zapytanie - proszę patrz poniżej pkt 9. Firma

CME w swojej technologii montażu silników elektrycznych specjalnych i standardowych wykorzystuje zjawisko rozszerzalności cieplnej i skurczu przy obniżaniu temperatury do łączenia aluminiowego korpusu silnika ze stojanem. Podgrzewa korpus aluminiowy i swobodnie nakłada na stojan. Dzięki zastosowaniu tej technologii silniki CME są poprawnie zmontowane bez użycia siły w tym momencie montażu np. siły prasy. Daje to efekt pominięcia możliwych uszkodzeń stojana.

 

1. Silniki indukcyjne płaskie z obniżoną osią tzw. ''silniki jamniki" do obróbki drewna i marmuru

 

Seria R silnik płaski jamnik - z tarczą do freza tnącego głównie do obróbki marmuru czy innego kamienia:

  • mocowanie tylko za łapy
  • bardziej kompaktowe
  • specjalna ochronna osłona przed wodą od strony tarczy
  • bardziej odporne na pyły
  • do pracy z falownikiem
  • z prawym gwintem jako standard lub lewym gwintem - do określenia w zamówieniu
  • mogą być wyposażone w hamulec (do uzgodnienia czy tak i jaki)
  • możliwość zastosowania specjalnego wzmocnienia łożysk dla możliwie maksymalnego zlikwidowania luzu osiowego
  • wyposażone w tarczę do mocowania freza

 

Seria E silnik płaski jamnik głównie do obróbki drewna (wiercenie, frezowanie):

  • mocowanie za kołnierze z gwintami i lub za użebrowanie korpusu
  • za szpilki i obrobiony kołnierz wokół wału i lub za użebrowanie korpusu
  • dwa rodzaje użebrowania korpusu do mocowania za użebrowania - do wyboru
  • do pracy z przemiennikiem częstotliwości
  • możliwa praca silnika z ok 3000 obr/min do ok 6000 - 7000 obr/min przy użyciu falownika
  • mogą być wyposażone w hamulec (do drewna hamulec typu S - duże obroty wolne zatrzymywanie - ok 10s)
  • obudowa aluminiowa
  • Wyposażenie:
  1. typ A z tarczą do freza, do mocowania za kołnierz z gwintami i lub za użebrowania typu L z 3 stron
  2. typ B z wałem standardowy z wpustem, do mocowania za kołnierz z gwintami i lub za użebrowania typu L z 3 stron
  3. typ C z wałem gwintowanym prawym jako standard lub opcjonalnie z lewym (do określenia w zamówieniu), do mocowania za kołnierz z gwintami i lub za użebrowania typu L z 3 stron
  4. typ BS z wałem do zamocowania tarczy do freza i sfrezowany do klucza, do mocowania za szpilki oraz obrobiony kołnierz wokół wału i lub za użebrowania typu L z 2 stron
  5. typ SF wałem krótkim z wpustem i sfrezowany do klucza , do mocowania za szpilki oraz obrobiony kołnierz wokół wału i lub za użebrowania typu T z 2 stron
  6. typ ST wał standardowy, do mocowania za kołnierz z otworami gwintowanymi i lub za użebrowania typu L z 2 stron
  7. typ SN wał standardowy, do mocowania za kołnierz z otworami gwintowanymi i lub za użebrowania typu T z 2 stron

 

2. Silniki specjalne a możliwe Hamulce - stosowane są jako opcja na życzenie klienta:

S - do obróbki drewna, silnik zatrzymuje się w ok 10 s (duże obroty a wolne zatrzymanie)

AS - 3 fazowe zasilanie, szybkie zatrzymanie

K - zasilanie DC - prądem stałym, szybkie zatrzymanie

Zwalniak hamulca - możliwość obrócenia silnikiem bez załączenia lub przy braku zasilania

Wzmocniony hamulec - możliwość zastosowania podwojonej siły hamowania w Nm jednym mocniejszym hamulcem przy wielkościach mechanicznych silników 112, 132, 160

Podwójny hamulec - w szczególnych przypadkach istnieje możliwośc zamontowania dwóch hamulców w jednym silniku, dwa hamulce stosuje się na podwyższoną pewność zahamowania w razie awarii jednego z hamulców, przykład - unoszenie kurtyny w teatrach

 

3. Wentylatory chłodzenia silników elektrycznych specjalnych:

  • tworzywowe jako wykonanie standardowe
  • aluminiowe jako opcja przy wysokich temperaturach i lekko łagodniejszego zatrzymywania silnika

 

4. Obce chłodzenie silników elektrycznych specjalnych może być wykonane jako silnik wewnątrz osłony silnika specjalnego lub silnik przymocowany do osłony silnika indukcyjnego specjalnego. Zasilanie obcego chłodzenia jedno lub trzy fazowe. Napięcie zasilania 230V lub 400V. Możliwe inne np. na rynek amerykański. Obce chłodzenie silników indukcyjnych występuje też jako oddzielny produkt.

 

5. Silnik elektryczny specjalny z wbudowanym przemiennikiem częstotliwości w puszkę przyłączeniową. Takie rozwiązanie oferowane jest przy silnikach elektrycznych specjalnych 1400 obr/min w zakresie mocy 0,18kW do 1,5kW oraz przy silnikach 2800 obr/min w zakresie mocy 0,18kW do 1,5kW. Silnik specjalny tak zbudowany może być zasilany prądem jednofazowym lub trójfazowym - do określenia w zamówieniu.

Puszka przyłączeniowa silnika elektrycznego specjalnego z wbudowanym przemiennikiem częstotliwości posiada przyciski sterujące:

  • włącz/wyłącz
  • lewo/stop/prawo
  • szybciej
  • wolniej
  • może zawierać sterownik zdalny ze standardową długością kabla 1,2mb w standardzie lub inna długość kabla na zapytanie

 

6. Enkodery w silnikach specjalnych, stosowane są gdzie potrzebne jest wysoce precyzyjne zatrzymanie silnika indukcyjnego. Jako standardowe enkodery stosowane są z 1024 impulsami. Jako opcję enkodera można zamówić na 2048 impulsów lub na 500 impulsów. Enkodery zaciskane są na wale silnika indukcyjnego specjalnego wykonania na życzenie klienta, przez specjalny system zaciskowy. Enkoder silnika specjalnego elektrycznego ma wyprowadzony kabel z gniazdem i wtyczką do podłączenia do sterownika.

 

7. Specjalne wykonania izolacji. Na życzenie klienta fabryka jest w stanie wykonać izolację silników indukcyjnych specjalnego wykonania do pracy w środowisku - temperatura otoczenia 65-70 st. Celsjusza.

 

8. Stopień ochrony, fabryka silników indukcyjnych CME wykonuje silniki specjalne w stopniu ochrony IP 54 jako standard oraz zamówienie ze wskazaniem za dopłatą: IP55 - najczęściej stosowane przy motoreduktorach, IP56, IP65 (kurz), IP66 (woda)

 

Specjalny silnik z przedłużonym wałem na indywidualne potrzeby i według rysunku klienta.

 

9. Wykonania specjalne silników elektrycznych - dodatkowe. Standardowe silniki indukcyjne firmy CME mogą być dodatkowo wykonane na specjalne życzenie klienta w zakresie takim jak:

  • specjalny wał
  • dodatkowy wał
  • wał ze stali nierdzewnej
  • silnik z dwoma wałami wyjściowymi
  • silnik z dwoma długimi wałami np. do ponoszenia drzwi
  • wał lub wały stożkowe
  • specjalne łożyska (np. wysoka temperatura, ciężki wentylator, ciężka praca)
  • specjalne napięcie ale najczęściej zamawiane to: 208V, 260V, 290V, 346V 460V, 480V, 500V inne możliwe na zapytanie.
  • specjalne napięcie na USA dla silników i obcego chłodzenia
  • przy silnikach o obniżonej osi likwidacja luzu osiowego poprzez specjalne wzmocnienie łożysk
  • aluminiowy wentylator
  • ochrona termiczna silnika
  • możliwość wykonania kołnierza mocującego np. z 8 otworami gwintowanymi lub inne do montażu silnika pod różnym kątem
  • silnik z hamulcem i dwoma wałami
  • inne na zapytanie

 

Czy potrzebujesz w swoich aplikacjach specjalne silniki elektryczne?

Specjalne silniki elektryczne są produkowane na indywidualne zamówienia klienta!

Zapraszamy do zapytań i zamówień o niestandardowe silniki specjalne indukcyjne - elektryczne w specjalnych wykonaniach nawet indywidualnych wg zapotrzebowania klienta.

Inni już zaaplikowali silniki specjalne w swoich urządzeniach.

Długoletni producent CME silników specjalnych - gwarancją poprawności indywidualnego wykonania silnika elektrycznego specjalnego pod specjalne zamówienie klienta.

 

Silniki elektryczne specjalne wyprodukowane na specjalne zamówienie klienta.
Każdy silnik specjalny jest indywidualnie projektowany i produkowany z aprobata klienta.
Galeria foto silników specjalnych dla poznania możliwości producenta CME

Silnik indukcyjny specjalny wykonany z obcym chłodzeniem i jest to silnik elektryczny kołnierzowy Silnik indukcyjny CME do mocowania za łapy B3Silnik indukcyjny CME z wydłużonym wałem co stanowi wykonanie specjalne Silnik płaski jamnik o obniżonej osi Silnik pił tarczowych CME o obniżonej osi tzw silnik jamnik Silnik indukcyjny z falownikiem Przemiennik częstotliwości do silnika elektrycznego do zabudowy zamiast puszki elektrycznej Przemiennik częstotliwości silnika elektrycznego, który można zamocować w miejscu puszki elektrycznej silnika idukcyjnego Puszka przyłączeniowa przemiennika częstotliwości od strony puszki elektrycznej do zamontowania na silniku elektrycznym Sterownik przemiennika częstotliwości do silnika elektrycznego wyposażonego w falownik Przemiennik częstotliwości i zdalny sterownik do zabudowy na silniku elektrycznym - indukcyjnym Enkoder do zabudowy w silniku elektrycznymZacisk enkodera do silnika indukcyjnego do posadowieniu na wale wirnika Obce chłodzenie zewnętrzne przymocowane do obudowy silnika indukcyjnego  Silnik elektryczny z hamulcem i enkoderem 1024Silnik CME płaski do napędu pił tarczowych a wyposażony w kabel przyłączeniowy Silnik indukcyjny CME z dwoma wałami wyjściowymi dla napędu dwóch urządzeń jednocześnie jednym silnikiem elektrycznym Silnik CME do pił tarczowych z tarczą freza do cięcia Silnik elektryczny z długim wałem wykonany na specjalne zamówienie wg rysunku klienta Silnik elektryczny specjalny z dwoma hamulcami i z dwoma zwalnikami hamulcaSilniki jamniki do cięcia kamienia z odrzutnikiem wody Silnik CME do pił tarczowych wyposażony w uchwyt do trzymania frezaSilnik indukcyjny z wydłużonym wałem wg rysunku klienta na specjalne zamówienie Silnik indukcyjny łapowy marki CME z hamulcem i własnym wentylatorem Silnik indukcyjny płaski z tarczą do trzymania freza do cięcia Przekrój korpusu silnika z obniżoną osią seri E. Korpus aluminiowy z użebrowaniem LSilnik indukcyjny w wykonaniu specjalnym, marki europejskiej CME z dwoma hamulcamiSilnik indukcyjny z przedłużonym wałem marki CME a wykonany na specjalne zlecenie klienta wg rysunku technicznego Silnik jamnik do cięcia kamienia z odrzutnikiem wody dla lepszej ochrony Silnik elektryczny do cięcia kamienia i marmuru wyposażony w odrzutnik wody czy chłodziwa Silnik płaski do cięcia drewna Silnik elektryczny 71C z dwoma wałami wyjściowymi a mocowanie na łapach typu B3Silniki do pił tarczowych na magazynie a przygotowane do wysyłki na zamówienie klienta Silniki indukcyjne z wydłużonym wałem, wykonanie specjalne na zamówienie Silniki elektryczne kołnierzowe z wydłużonym wałem, wykonanie specjalne na zamówienie, gotowe do wysyłki Silniki jamniki z obniżoną osią w obudowie prostokątnej i wałem pełnym Silnik elektryczny jednofazowy wykonanie tropikalne Silnik elektryczny MOTIVE, mocowanie kołnierz B14
Silniki płaskie jamniki mogą być wyposażone w tarczę do freza. Taki silnik paski służy do cięcia kamienia drewna i tworzyw sztucznych. Silniki z tarczą do cięcia kamienia są wyposażone w uszczelnienie od wody i tzw odrzutnik. Silniki indukcyjne moga być wyposażone w hamulec czy enkoder. Silniki elektryczne CME mogą mieć wbudowany przemiennik częstotliwości w swoim korpusie
* = pole wymagane
  • Informujemy, że będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem RODO. Wszelkie zmiany można zgłaszać pod adresem: rodo@technical.pl

Silniki specjalne to około 70% produkcji marki CME, Dzięki temu fabryka CME posiada duże doświadczenie w budowie silników specjalnych na indywidualne zaprojektowania klienta.
Silniki elektryczne specjalne dają o wiele większe możliwości wykonania swoich zadań niż silniki standardowe. Dzięki możliwości wbudowania w standardowe obudowy silników elektrycznych dodatkowego dedykowanego wyposażenia klienci mogą zrealizować specjalne wyprodukowanie maszyny. Dzięki temu produkcja maszynami wyposażonymi w specjalne elektryczne silniki staje się łatwiejsza.
Tagi:
silnik elektryczny specjalny, silniki specjalne, silnik z przedłużonym wałem

Dane o produkcie

Katalog

Wyposażenie

Silniki płaskie jamniki mogą być wyposażone w tarczę do freza. Taki silnik paski służy do cięcia kamienia drewna i tworzyw sztucznych. Silniki z tarczą do cięcia kamienia są wyposażone w uszczelnienie od wody i tzw odrzutnik. Silniki indukcyjne moga być wyposażone w hamulec czy enkoder. Silniki elektryczne CME mogą mieć wbudowany przemiennik częstotliwości w swoim korpusie

MySQL: 0.0000 s, 0 zapytań, PHP: 0.0079 s, łącznie: 0.0079 s, dokument z "cache".